zaterdag 1 februari 2014

Dekens - week 5

Mijn tweede blog van dit jaar.

Mijn dekens zijn lekker opgeschoten deze week.


CAL deken, het huiswerk van week 4, was een lastige.
De Catherine Wheel. Ik haak deze deken met haaknaald 3, maar voor deze steek heb ik haaknaald 4 gepakt. En nog moest ik extreem los haken om hem mooi te krijgen (van nature haak ik vrij strak).
Maar het is gelukt!



De CAL-deken haak ik met sokkenwol van Online. Het haakt erg prettig en de deken is nog lekker licht. Ik ben benieuwd of het zo blijft, waarschijnlijk wel. De wol heb ik  gekocht bij Signora Anna, zij heeft een leuke wolwinkel in Gorinchem. Morgen mag ik haar weer de hele dag helpen op de Creabeurs. Mijn dekens mocht ik mee nemen! Dus ik heb er zin in!

Ik ben niet alleen bezig geweest met mijn CAL-deken, maar ook met mijn Ripple stitch deken. Deze haak ik met katoen van OnLine, Phildar en Catania door elkaar heen. Gaat prima.

Groeten Janine

 

1 opmerking:

  1. Veel plezier morgen op de beurs ben afgelopen vrijdag geweest .
    Je dekens worden mooi zeg.

    BeantwoordenVerwijderen