maandag 7 januari 2013

Week 1

Dit is mijn eerste weekblog van 2013. De week begon goed met de jaarwisseling. Dit heb ik uitgezeten bij vrienden met vrienden. Helaas was ik natuurlijk vergeten Pink Panther mee te nemen naar mijn ouders...:D


Bakken van de knieperties
Op nieuwsjaarsdag eten we bij mijn opa en oma altijd nieuwjaarsrolletjes. We eten altijd de zelfgemaakte rolletjes, maar in de winkel kun je ze kopen als Vegters rolletjes. De rolletjes worden gevuld met slagroom en dan heb je een heerlijke tractatie bij de koffie. Vroeger maakte mijn oma ze altijd zelf. Dit lukt haar nu niet meer maar het recept en het ijzer heeft ze inmiddels aan ons doorgegeven. Mijn zusje en ik zijn
27 december samen gaan bakken. We hebben vorig jaar geen rolletjes gemaakt maar knieperties, dit zijn de platte versies van de nieuwjaarsrolletjes en iets makkelijker ter eten.
Een blik vol knieperties

Afgelopen donderdag zou ik weer gaan werken maar helaas.... ik werd getroffen door een buikgriepje. De rest van de week heb ik dus op de bank gelegen.....samen met mijn kat..... die vond het wel gezellig nadat ik zoveel weg was geweest bij familie.

Met een dekentje op de bank samen met Pimmetje mijn kat en Pink Panther

Liefs Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten