zondag 13 januari 2013

Week 2 - De vakantie is weer voorbij

Week 2 van 2013 is alweer bijna voorbij. De afgelopen week moest er ook gewoon weer gewerkt worden. Dat was wel weer even wennnen, weer vroeg opstaan..


Blue Panther in de maak

Gelukkig heb ik ook nog tijd gehad voor wat handwerken. Ik heb nog een amineko afgemaakt. Een tijdje geleden was ik al begonnen maar eindelijk is hij af! Ik heb hem Blue Panther genoemd. 

Hij is wat groter dan Pink Panther. Voor Blue Panther heb ik Batika gebruikt en omdat dat iets dikker is heb ik gehaakt met haaknaald 3 in plaats van 2,5.


Blue en Pink Panther samen


Kabelsjaal
Inmiddels ben ik begon met een sjaal. Met een kabel bebreid dit keer. Het is de eerste keer dat ik kabels brei, maar het gaat erg goed. Ik ben erg tevreden voor een eerste keer kabels breien!

Zowel de wol voor de sjaal als het katoen voor Blue Panther heb ik gekocht bij Signora Anna.

Liefs Janine

1 opmerking: