zondag 20 januari 2013

Week 3 - Sneeuw!!!

Deze week staat eigenlijk in het teken van sneeuw! Maandag nog niet, maar dinsdag was het raak!
Ik heb zoals waarschijnlijk heel veel mensen met mij in de file gestaan op weg naar mijn werk. Een geduld klusje dus. Een mooi moment om je zonden eens te overdenken....
Heel veel foto's van de sneeuw heb ik niet gemaakt. Maar vandaag is er weer wat verse sneeuw gevallen en ik was onderweg.

Donderdagavond ben ik bij een vriendin langs geweest en heb voor het eerst haar dochter mogen bewonderen. Een mooi meisje met de naam Anna. Een zelf gemaakt cadeau mocht niet ontbreken.


Dit weekend ben ik op bezoek bij mijn ouders geweest. Mijn vader was zaterdag jarig. Het was een erg gezellig dagje! Op weg naar mijn ouders heb ik een pitstop gemaakt bij de schoonheidssalon van mijn jongste zusje.
Zij heeft mij weer mooie nagels bezorgd. En het was weer eens een mooi moment om bij te kletsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten