zondag 27 januari 2013

Week 4 - gezelligheid

Deze week was een druk weekje! Met vooral een erg gezellig einde!
Vrijdagavond kwam een vriendin gezellig eten. Ze had een blikje zon voor mij meegenomen! Erg leuk!

Zonnebloemen


Gisteren ben ik bij een vriendin geweest in Nootdorp. Ook weer erg gezellig! We hebben samen boodschappen gedaan voor het avondeten en omdat er weer verse sneeuw gevallen was, zijn we met de slee op pad geweest. Vanmorgen had ik toch wel stiekum een beetje spierpijn in mn armen. :D
Samen met Jildou in de sneeuw
Vandaag ben ik weer lekker aan de knutsel geweest. Ik heb mijn weekopdracht van Mara maakt  afgerond en ben begonnen aan een portemonneetje met een knip. Maar vooral, heb ik mijn sjaal afgemaakt! Ik ben er erg blij mee!
Lekkere warme kabelsjaal

Liefs Janine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten